A Magyar Rendőrség KORMÁNYHIVATALOK Józsefváros

A projektet megvalósítók bemutatása

A projektet megvalósító humán-erőforrás bemutatása

A projekt közös megvalósításához szükséges szándék kialakulását követően több szakmai egyeztetetés során fogalmazódtak meg a konzorciumi partnerek közös céljai, és a végrehajtás feladatainak megosztása, eszközei.

A szakmai koncepció elkészítése ennek a közös munkának az eredménye.

A munka fő szervezőjeként és összefogójaként a konzorciumi partnerek egyhangúan elfogadták a BFKH Igazságügyi Szolgálatát, hiszen a projekt célok legpontosabban e szervezetnél összpontosulnak, és a szervezet fő feladataként megfogalmazottak.


A Projekt Team felépítése az alábbi:

  1. Projektvezető
  2. Szakmai vezető
  3. Projektmenedzser
  4. Projektasszisztens

BRFK

  • Szakmai  vezető-helyettes
  • Pénzügyi koordinátor

BFKH Igazságügyi Szolgálat Áldozatsegítő Osztály

  • Szakmai vezető-helyettes

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat

  • Szakmai  vezető-helyettes
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügyi koordinátor

Pénzügyi vezető

projekt menedzsment

szakmai megvalósítók

1. A projektvezető

A projekt vezetője az Igazságügyi Szolgálat szakigazgatási szerv vezetője, aki 15 éves jogászi, kiemelten büntetőjogi gyakorlattal rendelkezik, és személyében biztosítani tudja a projekt megvalósításának szervezeti keretét. A lehetőségekhez mérten elősegíti a pártfogói terület, mediációs munkatársak, és a jogi segítségnyújtó kollégák bevonását is a projekt megvalósítása során.

Feladatai:

  • a Projekt Team vezetése, 
  • projektértekezletek tartása,
  • a projekt kommunikáció működtetése,
  • a költségvetés nyomon követése, 
  • a szerződések előkészítése, adminisztrálása, 
  • kontrolling rendszer működtetése,
  • a projekttagok munkájának támogatása.
Oldal 1/4   [ 1 | 2 | 3 | 4 ]    Következő »
Vissza
Asztali verzió